דוריה למפל כאן 11 : בלי חלופות וביקורת - ועם יותר השפעה פוליטית: הכשלים במינוי ... - התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

דוריה למפל כאן 11 : בלי חלופות וביקורת - ועם יותר השפעה פוליטית: הכשלים במינוי ... - התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך.

אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן.

השיחה: זהבה גלאון בהפוגה מהקמפיין - גלובס
השיחה: זהבה גלאון בהפוגה מהקמפיין - גלובס from images.globes.co.il
דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. אני רוצה להודות למנהליי ולע. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט.

העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת.

שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות.

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה:

מפתיע: האם עקיבא נוביק הוא המגיש הבא של מהדורת החדשות של ...
מפתיע: האם עקיבא נוביק הוא המגיש הבא של מהדורת החדשות של ... from img.ice.co.il
דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. סדר יום עם קרן נויבך. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום:

היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה:

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

מגישת חדשות הערב בכאן 11. סדר יום עם קרן נויבך. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן.

דוריה למפל פורשת מהגשת המהדורה המרכזית בכאן
דוריה למפל פורשת מהגשת המהדורה המרכזית בכאן from ynet-images1.yit.co.il
מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. אני רוצה להודות למנהליי ולע. סדר יום עם קרן נויבך. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות:

דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע.

דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר דוריה למפל. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama